نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
سرخط خبرها

بیانیه حشد شعبی درباره جزئیات حمله بامدادی امروز (شنبه) تروریست‌های آمریکایی

  • کد خبر: ۱۳۶۰۵
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
بیانیه حشد شعبی درباره جزئیات حمله بامدادی امروز (شنبه) تروریست‌های آمریکایی
هیئت حشد شعبی درباره جزئیات حمله بامدادی امروز تروریست‌های آمریکایی به دو خودروی این نیروی مردمی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حشد شعبی در بیانیه خود اعلام کرد در حمله بامداد شنبه آمریکا خودرو‌های بهداری حشد شعبی هدف قرار گرفت.
در بیانیه حشد همچنین آمده است: ما خبر شهادت فرماندهانی همچون شبل الزیدی، حامد الجزائری و رائد الکروی را که در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی منتشر شده، تکذیب می‌کنیم.
بیانیه حشد افزود: منابع اولیه تاکید می‌کند که این حمله ستونی از خودرو‌های بهداری حشد شعبی را در نزدیکی استادیوم التاجی بغداد هدف قرار داده است.
واحد اطلاع رسانی حشد شعبی در بیانیه خود از همه خواست خبر‌ها را از منابع رسمی حشد پیگیری کنند و به رسانه‌های دروغگو اجازه ندهند خبر‌های کذب را که با هدف برهم زدن ثبات عراق است، پخش کنند.
بر اساس گزارش شبکه الجزیره، مسئولان پنتاگون ادعا کرده بودند که احتمال بالایی وجود دارد که علی شبل الزیدی فرمانده گردان‌های امام علی [علیه السلام]در حمله بامداد امروز شنبه کشته (شهید) شده باشد.
شبکه الجزیره ساعاتی پیش به نقل از منابع امنیتی عراقی از حمله هوایی به دو خودروی نیرو‌های حشد شعبی در منطقه التاجی در شمال بغداد خبر داده بود.
این شبکه به نقل از این منابع اعلام کرد که در این حمله، چند نیروی حشد به شهادت رسیدند. شبکه الاخباریه هم از حمله پهپادی دیگر به یک کاروان دیگر از خودرو‌های حشد شعبی عراق در استان نینوا در شمال غربی این کشور خبر داده بودند.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->